Egy panellakás átalakulása

A lakást 8 ingartlaniroda hirdette, összesen 26 hirdetéssel. A tulajdonos szerette volna, hogy kilencedikként beálljak a hirdetők sorába, növelve ezzel is az eladás esélyeit. Személyes egyeztetésünk során bemutattam referenciáink segítségével, hogy nem attól lesz sikeres egy eladás, hogy sokan hirdetik, hanem attól, hogy miként hirdetik. Minél több hirdetés szerepel egy ingatlanról egy adott portálon, annál inkább elijeszti a potenciális vevőket. vagy nagy alkura ösztönzi őket, hiszen ők csak annyit látnak, hogy a tulajdonos nagyon akar szabadulni az otthontól. Ha mindenki hirdeti, akkor nem hirdeti senki. A tulajdonos belátta, ha az ingatlanos százezreket költ arra, hogy az otthon a legszebb arcát mutassa a nagyérdeműnek, - és ezt az állapotot örökíti meg - akkor ez kiemelkedik az óriási túlkínálatból. Miután lakberendezőnk bebútorozta és feldíszítette az ingatlant, a tulajdonos azonnal felmondta a szerződést a többi irodával, hiszen ezek fotói borzasztóan lerontották az újonnan elkészült hirdetés minőségét. Miután a lakberendező távozott, az izgatott tulajdonos ellátogatott a lakásba, és csak annyit mondott: "fenomális, adja át gratulációmat az egész csapatnak". Ezek a mondatok erősítik meg a szakembert abban, hogy az irány jó, ez az amire igény van a tulajdonosok körében. 
 

Szabó Csaba


+36 70 708-0722
szabo.csaba@egylet.hu

Kérdése van?
Adja meg adatait és felhívjuk!

Az Adatkezelési tájékoztatót elolvastam és elfogadom.
Üzenet küldése